Heeft u een klacht of compliment?
U kunt ons mailen via:
klachten@deresetzorg.nl
Klachten
De Reset is aangesloten bij een klachtencommissie, wat betekent dat er een onafhankelijk orgaan is ingericht waar patiënten, cliënten of bewoners hun klachten kunnen indienen over de zorg of dienstverlening die zij hebben ontvangen. Dit kan onder meer betrekking hebben op zaken als behandeling, communicatie met zorgverleners, hygiëne, of wachttijden.
De klachtencommissie heeft als hoofddoel de klachten van patiënten en cliënten serieus te behandelen en een passende oplossing te zoeken. Deze commissie werkt onafhankelijk en bestaat uit deskundigen die niet verbonden zijn aan de zorginstelling of organisatie waar de klacht betrekking op heeft.
Als u een klacht heeft, kunt u deze zowel schriftelijk als mondeling bij de klachtencommissie indienen. De commissie zal de klacht onderzoeken en de betrokken partijen horen. Op basis van het onderzoek doet de klachtencommissie een uitspraak en kan zij aanbevelingen of adviezen geven.
Zorginstellingen en organisaties zijn verplicht om aangesloten te zijn bij een klachtencommissie, zoals voorgeschreven in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). De klachtencommissie draagt bij aan de verbetering van de zorgkwaliteit en behartigt de belangen van patiënten en cliënten. De Reset is aangesloten bij de klachtencommissie van Klachtenzorgportaal.
Complimenten
Bent u tevreden over de dienstverlening van De Reset B.V., dan kunt u ook een compliment geven. Dit kan bijvoorbeeld via een feedbackformulier of per e-mail. Het is altijd fijn om te horen dat onze service gewaardeerd wordt, en positieve feedback motiveert ons om door te gaan op deze weg.
U kunt ons mailen via:
klachten@deresetzorg.nl